Legutóbb közel 300, most pedig 46 kiskunhalasi számla befizetési problémával rendelkező fogyasztónak segített az EDF-DÉMÁSZ a Magyar Máltai Szeretetszolgálaton keresztül. A hátralékkezelő program idén is folytatódik.
Idén már 3. évébe lépett az EDF DÉMÁSZ és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös hátralékkezelő programja. A napokban közzétett legújabb akció eredményeként csaknem kétezer hátralékos fogyasztó szabadult meg tartozásától, a társaság szolgáltatási területein.
A kikapcsolt és az előre fizetős mérőórával rendelkező fogyasztók a korábban felhalmozott hátralék kifizetéséhez kérhettek segítséget. A tartozás miatt korábban már kikapcsolt ügyfelek részletfizetés vállalásával újra igénybe vehették a villamosenergia-szolgáltatást. A szociálisan nehéz helyzetbe került, de elmaradással nem rendelkező családok hat havi számla határidőben történő befizetésével átlagosan egyhavi számlájuk összegét kapták meg támogatásként. A program kiemelt figyelmet fordított a fogyatékkal élő, védendő fogyasztók bevonására is.
Kiskunhalasról 56 fogyasztó kért segítséget, közülük 46-an kapták meg azt.
2014-ben és 2015-ben tovább folytatódik a hátralékkezelő program. Az előzőekhez hasonlóan a villamosenergia-szolgáltató célja, hogy az ügyfelek felelősséget vállaljanak a hátralék rendezésében, és tudatos villamosenergia-fogyasztással akár támogatás nélkül is rendezni tudják az áramszámláikat.
Az új jelentkezési feltételekről és határidőkről a Máltai Szeretetszolgálat honlapján (www.maltai.hu) hamarosan tájékozódhatnak majd az érdeklődők.
Forrás: Hálózat a özösségért – Magyar Máltai Szeretetszolglálat