Egy fogyasztóvédelmi ellenőrzés során kiderült, hogy a Halasi Városgazda Zrt-t. nem a jogszabálynak megfelelően alakította ki ügyfélfogadási rendjét. A hatóság kötelezte a társaságot a törvénybe ütköző állapot azonnali megszüntetésére, ami meg is történt.
Az interneten tegnap közzé tett adatok szerint a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége februárban vizsgálta a Halasi Városgazda Zrt-t. Ennek során kiderült, hogy a társaság jogszabályt sértett.
A fogyasztóvédelmi törvény ugyanis kimondja, hogy a közszolgáltatási tevékenységet folytató vállalkozás, valamint a külön törvényben meghatározott egyéb vállalkozás a fogyasztói panaszok intézésére, a fogyasztók tájékoztatására köteles ügyfélszolgálat működtetéséről gondoskodni oly módon, hogy az a hét egy munkanapján 7 és 21 óra között legalább tizenkét órán keresztül folyamatosan nyitva tartson.
A társaság, a határozatban előírt határidőn belül eleget tett a jogszabályi előírásoknak.
forrás: www.nfh.hu