A régi gyakorlaton változtatva, megrendelés alapján mennek házhoz a szolgáltató munkatársai az összekészített lomokért. Egyetlen feltétel, hogy nem lehet díjhátraléka az ingatlan tulajdonosának.
Rendkívül jók a visszajelzések, gyakorlatilag a lomtalanítással együtt járó guberálás megszűnt az új rendszer bevezetését követően. Nincsen időponthoz kötve a lomtalanítás, a lakosság egy évben két alkalommal veheti igénybe a szolgáltatást – mondta el kérdésünkre Versegi László.
Az ügyfél lomtalanítási igényét a +36-20-4019484 telefonszámon tudja jelezni az FBH-NP Közszolgáltató Nonprofit Kft. munkatársa felé. Az egyeztetés folyamán szükség lesz az ügyfél partnerazonosító számára, mely a számlán megtalálható. A lom elszállításának feltétele, hogy az ügyfélnek díjhátraléka ne legyen!
A lomtalanítás folyamata
1. az ügyfél a megadott telefonszámon egyezteti adatait, és a kért elszállítási időpontot az FBH-NP Közszolgáltató Nonprofit Kft. munkatársával.
2. az előre egyeztetett időpontban az ügyfél kihelyezi az ingatlan elé a lomhulladékot.
3. az FBH-NP Közszolgáltató Nonprofit Kft. szállító járműve az egyeztetett napon elszállítja azt.
Lomtalanítás keretében elszállítható hulladékok a korábban megszokottak szerint Pl. feleslegessé vált használati tárgyak, eszközök, bútorok. A nagydarabos lom (pl. bútor) kivételével a kisebb méretű anyagok a hatékonyabb elszállítás és szétszóródás megakadályozása érdekében kizárólag bezsákolva, kötegelve kerülnek elszállításra.
Nem tartoznak a lomtalanítás körébe, így nem kerülnek elszállításra:
– gally, salak, trágya, szalma, egyéb növényi és állati hulladék, építési, bontási hulladék, egyéb mezőgazdasági, ipari hulladék;
– elektromos, elektronikai készülékek (pl. TV-készülék, hűtőgép…);
– veszélyes hulladékok, gumiabroncs;
– heti szemétszállítás körébe tartozó háztartási, valamint gazdálkodói-vállalkozói tevékenységből származó hulladék.