Már nem először indult fogyasztóvédelmi eljárás halasi termékbemutatós cég ellen az utóbbi években. A legújabb ügyben egy fotelt vásárlót ért kellemetlen meglepetés, amikor az árú megérkezett.
A halasi cég ellen azt követően indított eljárást a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége, hogy egy vásárló azt állította, nem kapott megfelelő tájékoztatást egy a társaság által szervezett rendezvényen.
A megvásárolt fotelt a termékbemutató másnapján leszállították, azonban a panaszos elmondása szerint az előadáson „szónokló” fiatalember nem tájékoztatta a résztvevőket, hogy a fotelt a vásárlóknak kell összeszereltetni továbbá arról sem, hogy „ha az áru nem jó, 8 napon belül vissza lehet adni és akkor még nem kell a hitelt sem törleszteni”.
Az ügy további részletei az nfh.hu oldalon olvashatók.
A kép illusztráció!