Az év vége minden vállalkozás számára kiemelt időszak. Tökéletes lehetőséget teremt arra, hogy új vásárlókra tegyünk szert. Különböző kampányok, kedvezmények, leárazások és természetesen ajándékok csalogatják be a potenciális ügyfeleket. Az egyik leghatékonyabb módszer a reklámajándékok alkalmazása.
Mégis mire jó a karácsonyi repi ajándék?
A Zefi Reklámajándék karácsonyi termékei között válogatva számtalan eszközt, kiegészítőt találhatunk, amelyekből kivétel nélkül tökéletes promóciós termék készülhet. Ettől függetlenül még érdemes átgondolni, hogy mégis mit akarunk ajándékba adni a potenciális vásárlóknak.
A promóciós termékek használata már több évtizedes múltra tekint vissza, és rengeteg okból lehet alkalmazni. Felhívhatjuk a figyelmet egy új termékre, szolgáltatásra, kifejezhetjünk hálánkat a lojális ügyfelek felé, vagy csak úgy általánosságban vásárlásra ösztönözhetjük a közönséget, de a brandépítésben is fontos szerepe lehet. Továbbá a vásárlók mellett a munkatársaknak és az üzleti partnereknek is adhatunk belőle.
Fontos, hogy minden reklámajándékon szerepeljen a vállalkozás logója, arculata, hogy egyértelmű legyen kitől érkezett az ajándék. Érdemes olyan eszközt kiválasztani “alapanyagnak”, ami többször használatos és a mindennapoknak a szerves része. Nem hiába számít örök klasszikusnak a bögre: minden egyes kávézásnál, teázásnál ott van, mindig jól jön belőle egy új otthonunkba, és tökéletes felületet nyújt ahhoz, hogy egy látványos emblémát elhelyezzünk rajta. Ennél nem is kell több. A lehetőség bőven megvan arra, hogy kitörjünk a sablonos megoldások közül. Ma már több ezer alaptermék közül válogathatunk.
A karácsonyi repi ajándéknak sem feltétlenül kell kapcsolódnia az ünnepekhez. Egy modern kütyü, autós kiegészítő (ami télen pláne jól jön) is lehet ideális promóciós termék, amit aztán hosszú távon fognak használni az emberek.
Hogyan adjuk át az ajándékot?
Ha megterveztük, hogy kinek akarjuk adni az ajándékot, és már be is szereztük, akkor jöhet a következő lépés: az átadás. Ha az ügyfeleket célozzuk, akkor adhatjuk őket például minden egyes vásárlás mellé, amikor távoznak a boltból, vagy éppen feladjuk a futárszolgálattal a csomagot.
Ha a munkatársak alkotják a célközönséget, a legjobb megoldás, pláne így az év végén egy karácsonyi összejövetel, évzáró buli, ahol lehet az ajándékozás a program indítása. Ezzel máris megteremtjük a megfelelő hangulatot. Ha van rá lehetőségünk, szabjuk annyira személyre szólóra az ajándékot, amennyire csak tudjuk, így még nagyobb hatást érhetünk el a reklámajándékkal.
Senki ne maradjon ki az ajándékozásból
Fontos, hogy ne feltétlenül csak az ügyfelekre vagy csak a munkatársakra koncentráljunk. Olykor elég egy apróság is a kívánt hatáshoz, de a vásárlók, a kollégák és még az üzleti partnerek is szerepeljenek az ajándéklistán.